اس ام اس های ناب با موضوع خداوند
نوشته شده توسط : محمدرضا

در دستور زبان عرفان، فعل اینگونه صرف می شود : من نیستم ، تو نیستی ، او هست . . . . . .

      * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا خدای بنده نواز است به خلقش چه نیاز ؟ میکشم ناز یکی ، تا به همه ناز کنم . . . . . .

       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امروز از دیروز به مرگ نزدیک تریم به خدا چه طور؟

       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

. . . یــا رب ، ز تو الطــــاف فراوان دیـدم / نعمت ز تــو بیش‌تر ز باران دیدم تا دیده‌ای از من، همه عصیان دیدی / تا دیده‌ام از تو، همه احسان دیدم . . . . . .

       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر کسی نگران رسیدن بلایی باشد و پیش از رسیدن آن دعا کند خداوند هرگز آن بلا را به او نرساند‎(‎امام صادق علیه السلام‎(‎ . . .

       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدایا کمک کن که راه تو گیرم / چو فرمان دهی ، از تو فرمان پذیرم خدایا، کمک کن که در زندگانی / به راه رضای تو باشد مسیرم خدایا نظر کن، که در مشکلاتم / بجز دامن پاک عترت نگیرم . . . . . .

      * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سنگینی باری که خداوند بر روی دوش ما میگذارد آنقدر نیست که کمر مان را خرد کند آنقدر است که ما را برای دعا کردن به زانو در آورد . . . . . .

      * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اغلب فکر میکنیم چون خیلی گرفتاریم به خدا نمی رسیم اما واقعیت این است که چون به خدا نمی رسیم خیلی گرفتاریم . . . . . .

       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

راز یک زندگی زیبا این است: که امروز با خدا گام برداری و برای فردا به او اعتماد داشته باشی .

       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عقل، جاده ی پر پیچ و خمی است که “تا” خدا می رسد و عشق، جاده ی مستقیمی که “به” خدا می رساند . . .

       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر پیام خدا را خوب دریافت نکردید، به “فرستنده ها” دست نزنید “گیرنده ها” را تنظیم کنید . . .

       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

الهی من اسیر جهان بودم / عقوبت کن چو نافرمان بودم خداوندا بسوزانم بسوزان / اگر فرمانبر شیطان بودم . .

       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچکس جز آنکه دل به خدا سپرده است ، رسم دوست داشتن نمیداند . . .

        * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداوندا دستانم خالی اند و دلم غرق آرزوهای بزرگ یابه قدرت بی کرانت دستانم را توانا کن یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن . .

         * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در خود نگاه میکنم تا ببینم که خطا کجاست / بعد از کمی تامل و قدری سکوت پی میبرم آنجا که خالی از خداست ، خطاست . .

          * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همه افراد خوشبخت خدا را در دل دارند ، پس تو را چه غم که اینقدر احساس تنهایی میکنی ، بدان در تنها ترین لحظات و در هر شرایط ، خداوند با توست . .

          * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی از اینکه به چیزی که میخواستید نرسیدید ، محکم باشید و خوشحال خداوند در فکر چیز بهتری برای شماست .

          * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را / مبادا گم کنم اهداف زیبا را دلم بین امید و نا امیدی میزند پرسه / میکند فریاد ، میشود خسته مرا تنها نگذار خدا . . .

          * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ز مردم دل بکن یاد خدا کن / خدا را به وقت تنهایی صدا کن بر آن حالت که اشکت شد سرازیر / غنیمت دان و ما را هم دعا .

          * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردم همانند مریضند و خداوند به منزله طبیب و مصلحت مریض در چیزی است که طبیب مصلحت می داند. حضرت محمد(ص) . .

          * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بنام خداوندی که داشتن او جبران همه نداشته های من است میستایمش ، چون لایق ستایش است . .

         * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر گاه با دیگرانید خود را خط بزنید و هر وقت با خدایید دیگران را . . .

         * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برترین کلمه: ” الله ” حاضرترین کلمه: ” خدا ” وسیع ترین کلمه: ” بهشت ” پاک ترین کلمه: ” فطرت ” آرام ترین کلمه: ” سکوت ” گرسنه ترین کلمه: ” حرص ” مهربان ترین کلمه: ” مادر ” خونین ترین کلمه: ” جنگ ” بی نیازترین کلمه: ” قناعت ” باحیاترین کلمه: ” فاطمه ” راستگوترین کلمه: ” آینه ” تنگ ترین کلمه: ” قبر ” بی حال ترین کلمه: ” تنبل ” عبرت انگیز ترین کلمه: ” قبرستان





:: بازدید از این مطلب : 1301
|
امتیاز مطلب : 144
|
تعداد امتیازدهندگان : 47
|
مجموع امتیاز : 47
تاریخ انتشار : 15 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست